מכנסיים

מתלבטים אלו מכנסיים לקנות? המאמר הזה בשבילכם!

בעולם פרטי הלבוש אין ספק שמכנסיים הם אחד הפרטים הבסיסיים שצריך לקנות כאשר רוצים להגדיל את פרטי הלבוש בארון.

עם זאת, בגלל שיש מבחר רב ולכל מסגרת יש סוג אחר של מכנסיים שמצופה מאיתנו ללבוש, לפני שמתלבטים אלו מכנסיים לקנות, צריך לבדוק מה המסגרת שעבורה אנחנו רוכשים את המכנסיים.

אלו מכנסיים הכי מומלץ לקנות לעבודה?

מה שבטוח – לא ג'ינס. אומנם ג'ינס הוא הפיתרון לרוב ההתלבטויות שלנו עם לבוש ולרוב נראים טוב בג'ינס לא משנה מה אבל עדיין מדובר בלבוש יחסית בלתי רשמי ולכן כאשר מתלבטים מה לקנות לעבודה, זה בטוח לא יהיה ג'ינס. תמיד מומלץ ללכת על בגדים יותר מחויטים ויותר רציניים כמו למשל מכנסיים מבד סינטטי או שמלות יותר מכובדות. כאשר רוצים ללכת על מכנסיים מחויטים חשוב להקפיד ולבחור כאלו שהם בצבעים יחסית סולידיים ולא צעקניים, כמו למשל: שחור, אפור, חום, צבע שמנת ואפילו ירוק בקבוק. צבעים זוהרים מדיי לא מתאימים לפגישות עסקיות ומשדרים חוסר רצינות.

אלו מכנסיים הכי מומלץ לקנות לבילויים אחרי העבודה?

כאשר לא צריך ללבוש בגדים מחויטים וללכת לפגישות חשובות אין ספק שהבחירה הנכונה ביותר היא ג'ינס. יש כל כך הרבה סוגים וצבעים שאפשר למצוא התאמה לכל סגנון שרוצים. אם מדובר על ארוחת צהריי  עם חברים אפשר בקלות לבחור ג'ינס כחול בהיר וחולצה לבנה או גופייה. במקרה שמדובר על אירוע או מפגש שקורה אחרי הצהריים אפשר ללבוש ג'ינס כהה עם חולצה שחורה או אפורה. בגדול, ג'ינס הוא הפיתרון כמעט לכל דבר משום שמדובר בלבוש שהכל נראה טוב איתו. הדבר היחיד שג'ינס פחות מתאים לו הוא עבודה.

גודנית , מכנסיים , twentyfourseven
הקולקציה החדשה של twentyfourseven

איך יודעים אם בחרנו נכון?

מילת המפתח היא נוחות. אם לא נוח לכם, לא משנה כמה מדובר לכאורה במשהו שנראה טוב או כל סיפור אחר שאתם מספרים לעצמכם, השורה התחתונה היא שבסופו של דבר הן האלו ילבשו מעט מאוד. אין טעם לקנות משהו שאנחנו לא נלבש בסופו של דבר ולכן צריך לוודא שמדובר במשהו שנוח לנו איתו כבר בעת המדידה.

לעוד מכנסיים מאתר טוונטי