כובעים

חמישה מותגי כובעים מובילים

בעולמנו כיום, מוצר אשר לא נחשב כמוצר ממותג, נקרא מוצג גנרי. מוצר גנרי הוא מוצר הרבה פחות פופולרי והרבה פחות נרכש ואהוב בקרב הציבור

מוצרים ממותגים, הפכו בשנים האחרונות למותגים המובילים, עד שמבלי ששמנו לב, אנו מוקפים בהם, ואף רוכשים אותם בלי סוף. על כל אדם שעובר מולנו ברחוב נוכל לראות לפחות סימן כלשהו אחד של מותג אחד. בין אם מדובר בבגדים ממותגים, נעליים ממותגות, תיקים ממותגים, משקפי שמש, וכן כובעים ממותגים.

כובעים נחשבים כפריט אופנה ידוע ומוכר לכל. למעשה, כובעים ממלאים שני תפקידים: האחד- לשמש כמוצר אופנתי, והשני – להגן עלינו בפני השמש, ובכך אנו מקבלי שימוש פונקציונלי במוצר.
כיום, ניתן לראות כובעים שונים באינספור סגנונות, סוגים, גדלים, צורות, צבעים שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את הסגנון האישי שלו בכובעים, ולהתאים אותו אליו על פי טעמו.

עם הזמן, מותגי אופנה גדולים, לקחו תחת חסותם את הכובעים, ויצרו קולקציה שלמה של כובעים תחת שם המותג המתנוסס עליהם. עובדה זאת, נותנת למעשה את החתימה הסופית כי מדובר באקססוריז אופנתי לכל דבר ועניין, ולאו דווקא ככובע המשמש אותנו לרק להגנה מפני השמש. הכובעים הממותגים, כמו שאר פרטי האופנה הממותגים, יוצרים עבור הלובשים אותם סמל סטטוס מסוים, כך שרק ממבט חטוף על האדם, ועל מותג הכובע אותו הוא חובש, אנו מתחילים להסיק דברים מסוימים על אותו האדם, ולחשוב שאנו יודעים באיזה סוג טיפוס מדובר.

בימים אלה ניתן לראות כובעי מותגים בכל מקום. מבין כל הכובעים, בולטים בעיקר חמישה מותגי כובעים הנחשבים למובילים בתחומם:

 

  • אדידס – אין אחד בעולם שלא מכיר את חברת הספורט הענקית אדידס. אדידס מתגאה לא רק בכובעים, אלא גם בנעלי ספורט, בגדי ספורט, וכן אקקסוריז משלימים. את לוגו המותג של שלושת הפסים לא ניתן לפספס כאשר הוא מוטבע על כל סוג שהוא של כובע. קולקציית הכובעים של אדידס כוללת כובעי מצחייה קשיחים, קובעי מצחייה עם רשת, כובעי צמר ועוד. רוב הכובעים בקולקציה הינם בעלי צבעים ניטרליים, כמו לבן, שחור, וכחול כהה.
  • ריף – המותג ריף, מזוהה על פי רוב עם בגדי אופנה מתחום הגלישה, וכך גם סגנון הכובעים של המותג. סגנון הכובעים של ריף הם על פי רוב כובעי מצחייה, בעלי מצחייה רחבה וקשיחה, ובעלי הדפסים צבעוניים ומרשימים על החלק הקדמי של הכובע, מה שמקשרים אותו לכל תחום גלישת הגלים והים.
  • נייקי – בדומה לאדידס, גם כאן מדובר במותג ספורט מוכר ומצליח ביותר בעולם. כובעי המצחייה של נייק מעוצבים בסגנון ספורטיבי במיוחד, המותאם לפעילות ספורטיבית תחת השמש הקופחת. גם כאן מרבית הכובעים הם בצבעי שחור ואפור, אך ניתן למצוא גם כובעים בצבעים פחות קונבנציונליים כמו וורוד וכתום.
  • לקוסט – מדובר במותג על יוקרתי במיוחד, אשר מציע שלל כובעים בחסותו. על גבי הכובעים תוכלו לראות מיד את התנין המוכר והידוע, המשמש כסמל הלוגו של המותג. בנוסף, תוכלו למצוא כובעים בסגנון בייסיק מושלם, בצבעים אחידים ומגוונים.
  • NEW ERA – למי השם הזה לא נשמע מוכר, דעו כי מדובר בחברת הכובעים שמייצרת את הכובעים של NEW YORK. אותם כובעים אשר על גבי החלק הקדמי שלהם ניתן לראות את האותיות NY רקומות. אותם כובעים נחשבים כסופר מגניבים, וצעירים, אשר מגיעים בשלל צבעים, דוגמאות וקישוטים.