שמלות

סוגי שמלות ערב אופנתיות

כולנו יודעות כמה כיף זה ללבוש שמלות ערב. שמלות ערב יכולות להפוך כל אחת לחגיגית, מרשימה וליצור לה מראה מלכותי.

בכדי ליצור לוק מושלם לאירוע, נשים רבות מתכננות מראש בקפידה את השמלה אותה ילבשו ביום האירוע הגדול. בין אם מדובר בחתונה של קרובים, או אפילו נשף תיכון נוצץ וחגיגי, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, מסיבת יום הולדת עגול ועוד.

על מנת לבחור שמלות ערב נכונות, חשוב לנסות ולהתאים אותן לסוג האירוע ואופיו, עד כמה שניתן. כך למשל, בחתונה מדרגה ראשונה וקרובה במיוחד, נהוג ללבוש שמלות ערב ארוכות ואופנתיות, בעלות מחשוף קל, אשר יציגו אותך באור זוהר וייחודי, ואילו לאירועים קלילים יותר כמו ימי הולדת או בריתות, נהוג ללבוש שמלות קצרות ושיקיות במיוחד.

אם כן, הנה מספר סוגי שמלות ערב לבחירתכן, על מנת שתראו הכי טוב שיש באירוע הבא שלכן:

שמלות ערב מקסי (ארוכות) ורשמיות – שמלות אלה יהיו לרוב שמלות חגיגיות במיוחד, ארוכות, אשר יושבות על הגוף בצורה מעודנת, ומדגישות את הקווים של הגוף. על פי רוב שמלות אלה יילבשו בדרך כלל באירועים בעלי נופך מפואר כמו חתונה גדולה ומרשימה, אירועי התרמה, כנסים, אירועי השקה, נשפים וגאלות, ועוד. שמלות אלה יכולות להגיע בשלל צבעים, ומגוון רחב של סוגי שרוולים. לרוב, שמלות אלה יהיו יוקרתיות יותר, וכן יקרות יותר. כך שרק אם מדובר באירוע המחייב קוד לבוש שכזה, מומלץ לרכוש שמלות כאלה.

שמלות ערב מיני – שמלות אלה יתאימו לרוב לנשים נמוכות יחסית, ולכאלה אשר אוהבות להבליט את הרגליים שלהם. שמלות ערב בגזרת מיני תוכלו למצוא בשלל דגמים וגזרות, ושלל צבעים ודוגמאות. תוכלו לבחור ללכת על שמלת ערב מיני בגזרת פעמון (צמודה באזור החזה ומתרחבת באזור המותניים), שמלה בגזרת A (שמלה בגזרה ישרה לכל אורכה, אך עם זאת קלאסית במיוחד), שמלת קולר, ועוד. שימו לב, ששמלות מיני יכולות להתאים גם לאירועים המתקיימים בערב וגם לאירועים המתקיימים בצהריים, אך עם זאת יש לשים לב לצבעים ולהדפסים. כך ששמלת ערב מיני שחורה, וודאי לא תיהיה הכי נכונה לאירוע המתקיים בשעות היום.

שמלות ערב מידי – מידי זוהי אחת הגזרות הכי עדכניות ושיקיות שיש. מדובר באורך שמלה שהוא בין מיני למקסי, אשר יוצא מראה קלאסי, מתוחכם ובעיקר נכון. שמלות מידי תוכלו למצוא בשלל גזרות גם כן, ולהתאימן על פי סוגי האירועים. שמלת מידי מעולה לאירועי חתונה, לא משנה באיזו דרגת קרבה אתם נמצאות ביחס לחתן וכלה. כמו כן, תוכלו למצוא שמלת מידי העשוייה משני חלקים – טופ בגזרת קרופ שמגיע עד אזור הפופיק, וחצאית מידי בגזרה גבוהה שמשתלבת עם הטוב באופן מושלם ויוצרת אשליה של בגד המורכב מחתיכה אחת.

שמלות ערב פשוטות יותר – אין זהו סוד שכל אישה וטעמה האישי, וכן ישנן נשים הנמשכות יותר אל הסגנון הפשוט והבסיסי שיש. כך גם בשמלות ערב. תוכלו למצוא שמלות ערב קצרות או ארוכות, בעלות קווים אחידים ונקיים, לא מקושקשות מידי, וכן לא מושכות יותר מידי תשומת לב. על מנת ליצור מראה מושלם עם שמלות בעלות גזרה בסיסית יותר, מומלץ להוסיף תכשיטים רבים מתאימים, וכן נעליים מרשימות אשר השילוב בין כל המרכיבים ייצור את אפקט ה-וואו. זאת בניגוד לשמלה רשמית ומפוארת שלא מצריכה שימוש רב בתכשיטים על מנת לא להעמיס על הגזרה.