ג'ינסים

מדריך סוגי ג'ינס

הג'ינס הוא ללא ספק פריט האופנה הנצחי, שנשאר בחיינו זמן רב, ולא מראה סימנים כאילו עומד להעלם בקרוב. הג'ינס עבר גלגולים רבים מאז היווצרותו אי שם במאה ה-19, וכיום, נולדים בכל שנה סוגי ג'ינס חדשים וייחודיים, אשר גורמים לג'ינס הישן והמסורתי להראות עדכני ומעוצב מתמיד.

בעבר, החל הג'ינס כמכנסי עבודה של פועלים, ואט אט התגלגל לבתי האופנה היוקרתיים והפך להיות פריט אופנה שימושי וטרנדי המיועד לכלל. הקסם בג'ינס נובע מתוך העובדה שמדובר בפריט אופנה המתאים לכל אדם באשר הוא, ללא קשר לסוג מבנה הגוף שלו. זאת כיוון שכיום קיימים כל כך הרבה סוגי ג'ינס שונים ומגוונים, אשר כל אחד יכול למצוא מביניהם את הגזרה האופטימלית ביותר עבורו ועבור מבנה הגוף שלו.

אם כן, על מנת לעשות סדר בבלאגן, הנה מדריך סוגי ג'ינס עדכני ומפורט במיוחד, שבעזרתו תוכלו למצוא את גזרת הג'ינס המתאימה לכם ביותר:

ג'ינס בגזרה ישרה –

מדובר בגזרה הקלאסית ביותר של הג'ינס, בעלת מותן לא גבוה ולא נמוך, המגיע עד לשני סנטימטרים מהטבור. ג'ינס בגזרה ישרה מתאים לרוב לנשים בעלות מבנה גוף תפוחי, כלומר שמרכז הכובד נמצא באזור הבטן או הישבן.

ג'ינס בגזרה ישרה - טופ שופ

ג'ינס בויפרנד –

מדובר בסוגי ג'ינס הנחשבים קצת "גבריים" אך עם זאת מיועדים לנשים. ג'ינס הבויפרד הוא ג'ינס בגזרה מעט רפויה, שאותה ניתן לקפל מעט מעל לקו הנעליים, ובכך ליצור מראה מגניב יותר וקליל יותר. ג'ינס הבויפרנד אינו מתאים לנמוכות, כיוון שמקצר אותן עוד יותר מהרגיל. כך שאם את נחשבת גבוהה יחסית – סוג זה של ג'ינס יהיה מושלם עבורך, ויעניק לך מראה זרוק ולא מתאמץ, עם טאצ' קטן של סטייל.

ג'ינס בויפרנד

ג'ינס סקיני –

כיום, אין אחד שלא מכיר את גזרת הסקיני, שהחלה בעשור האחרון ומאז נעשית רק פופלרית יותר ויותר. מדובר בג'ינס צמוד לכל אורכן של הרגליים, וכן יכול להיות גבהי מותן שונים. כך למשל, יכולים להיות סוגי ג'ינס בגזרת סקיני בעלי גזרה גבוהה במיוחד עד מעל הפופיק, וכן ג'ינס סקיני בגזרה נמוכה יותר בקו הפופיק או אפילו מספר סנטימטרים מתחתיו. גזרת הסקיני ג'ינס מתאימה בעיקר לנשים בעלות ירכיים עגלגלות ומבנה גוף בינוני. כמובן שגם בנות בעלה מבנה גוף רזה יוכלו להנות מג'ינס הסקיני, וכן נשים בעלות מבנה גוף מלא יותר, כיוון שנחשב לסוג הג'ינס המחמיא ביותר.

ג'ינס סקיני

ג'ינס בוט-קאט –

ג'ינס אשר מתרחב כאשר מגיע לקצהו, ומסתיים בגובה הקרסול. גזרה זו נולדה במקור על מנת לאפשר לקאובויז במערב הפרוע ללבוש מכנסי ג'ינס בנוחות, עם המגפיים היחודיים שלהם. גזרה זו תחמיא לרוב מבני הגוף השונים, אך בעיקר לנשים בעלות מבנה גוף אגסי. על מנת ליצור מראה מאורך יותר, ניתן לשלב נעלי עקב עם סוג ג'ינס זה.

בוט קאט ג'ינס

ג'ינס באגי –

גזרת ג'ינס בעלת מותן רחבה למדי, אך ככל שמתקרבת לרגל נעשית צרה בהדרגה. מדובר בג'ינס בגזרה נמוכה. גזרה זו תתאים במיוחד לנשים בעלות מבנה גוף רזה.

באגי ג'ינס