אופנת חורף, מעילים, צעיפים

דקה לפני החורף, מתי כדאי ואיפה הכי שווה לקנות?

הם עוטפים אותנו, מסכים אותנו כשקר, סופגים למעננו את הרוחות והסופות החזקות, ובתכלס- לא היינו מצליחים לשרוד את עונת החורף בלעדיהם, בגדים לחורף. עשינו סדר, בדקנו איפה ומתי הכי כדאי לקנות.

נתחיל במעילים. הפריט הכי הכי מחמם שקיים לנו בארון, ומעבר לכך – הפריט הכי שימושי ופונקציונלי עבורנו.

*גללו למטה כדי לראות את רשימת החנויות 🙂

פרוותיים או מחוייטים, קצרים או ארוכים, אנחנו אוהבים את המעילים שלנו בשלל צבעים, גזרות וסגנונות שונים. מכאן, שלמעילים שתי מטרות: הראשונה היא פונקציונלית (חימום הגוף), ואילו השניה היא סטייל מתאים וטוב עבורנו. בכל זאת, אסור לשכוח כי מדובר בסופו של דבר בפריט אופנה פופולרי.

מעילים, חורף, בגדי חורף
הקולקציה החדשה באתר טוונטי פור סבן

הקפוצ'ון הוא אולי פריט האופנה בעל השם הכי מצחיק שיש. מלבד שמו המשעשע, הוא גם סבל מדימוי לא מוצלח במיוחד במשך שנים רבות. אך כיום לכולם כבר ברור – הקפוצ'ון כאן כדי להישאר והוא לא הולך לשום מקום. בגלל היותו כבר פריט אופנתי לכל דבר, ניתן למצוא אותו במגוון סגנונות ואופנים, אשר חלקם בכלל לא קוראים לפריט בשמו האמיתי.

אז איפה קונים?

יש אנשים שחיפוש בגדים חדשים או כפי שבנות נוהגות לומר "שופינג" הוא זמן איכות והן רק מחכות למשכורת שתיכנס על מנת ללכת ולחפש בגדים חדשים. לעומת זאת, יש נשים ששונאות כל דבר שקשור לקניית בגדים ומבחינתן, אם היה אפשר לדחות את ה"תענוג" הזה כמה שיותר, הן היו עושות כן. על מנת לקצר לנשים האלו את ההליך של רכישת הבגדים, ערכנו רשימה של כמה חנויות בגדים טובות בישראל שכאשר כבר תאלצו ללכת לעשות קניות, תוכלו לדעת בדיוק לאלו חנויות בגדים ללכת.

בגדי בייסיק לחורף, לאחר בדיקה שלנו, המגוונת והמשתלמת ביותר היא:

twenty four seven

כאשר מדובר על נשים ששונאות את תהליך חיפוש הקניות, החנות הזו היא אחד הטובות עבורן. מדוע? פשוט כי יש בה הכל. מדובר על יעד אחד שצריך ללכת אליו ובזה לסיים את הסיפור. החל מבגדים ליום יום, בגדים לאירועים, בגדים מחויטים לעבודה וסתם בגדים לסוף שבוע. ואם זה לא מספיק יש גם בגדי ים, אקססוריז, תיקים ונעליים. מדובר ממש על יעד אחד שאפשר לקנות בו הכל. יתרה מזאת, מדובר על חנות בגדים שהמוצרים בה נמכרים במחירים שווים לכל נפש. לא מדובר על החנויות היקרות מאוד שרק מי שיכול להרשות לעצמו להוציא סכומים גבוהים על בגדים ירכוש בהן.

טוונטי, חנות בגדים אונליין, חנות אונליין, חנות בגדים,

חנות הבגדים המומלצת מבין חנויות בגדים למי שמחפשת בגדים מעצבים:

רזילי

במקרה זה מדובר על עליית רמה משמעותית. גם באיכות וגם במחיר. רזילי היא חנות שמרכזת מספר מעצבים אשר מציעים את מרכולתם. מדובר על רכישות יקרות יותר אבל במקביל ניתן להרגיש את האיכות ובעיקר הסיכוי שתראי מישהו ברחוב עם אותה שמלה או חולצה הוא נמוך מאוד. אין דבר מתסכל יותר מאשר לקנות בגד, ללבוש אותו ואז לראות מישהי לובשת בדיוק את אותו הדבר. כאשר קונים בגדים בחנויות בגדים של מעצבים, מפחיתים את הסיכויים לכך משמעותית.

ריזלי, חנות בגדים אונליין

חנות הבגדים המומלצת מבין חנויות בגדים למי שמחפשת בגדים מחויטים:

זארה

מדובר על חנות שיש בה הכל מהכל (כמו טוונטי) אבל הבגדים המחויטים שלה, באופן ספציפי, ראויים לציון. מדובר על בגדים באיכות מעולה אשר יכולים לשמש אתכן שנים רבות.

רנואר, חנות בגדים אונליין