בגדי ילדים

איפה קונים בגדים לילדים באינטרנט?

"הילדים של היום הם לא הילדים של פעם". אחד המשפטים המוכרים שמתגלגל בז'רגון הישראלי כבר שנים, ומזכיר לנו כל פעם מחדש את הפער הניכר בין הדורות השונים.

ואכן, המשפט המדובר והמוכר בהחלט יכול לגעת כמעט בכל תחום בחיינו. החל ממשחקים שהיינו משחקים כשהיינו קטנים, תוכניות טלוויזיה שהיינו רואים, תחביבים שהיו לנו, ואפילו צורת הדיבור שלנו. הילדים של היום, אלה שנולדו בשלהי המילניום החדש נולדו לתוך עולם דיגיטלי טכנולוגי, מבלי לדעת כלל מה היה כאן לפניו.

אין ספק כי הדיגיטל והאינטרנט השתלטו על רוב תחומי חיינו, ובין היתר שינו לנו הרגלים של שנים. אחת הדוגמאות האופטימלית לעניין היא כמובן עולם הצריכה. בשנים האחרונות כל עולם הצריכה השתדרג ועבר סוג של מהפך. הרי לפני כמה שנים מי בכלל חשב שהאינטרנט יוכל לאיים באיזה שהיא צורה על החנויות הפיזיות בקניונים?

אם כן, המהפך קרה, ובגדול! כיום, חנויות אינטרנטיות לרכישה אונליין צצות בלי סוף, כאשר רובן עוסקות בעולם האופנה ומציעות למכירה בגדים. עולם הקניות אונליין פתח את שעריו למבחר עצום ואינסופי של מוצרים, כאשר כולם נגישים לנו מכל זמן ומכל מקום בעולם. מכאן, היה זה רק עניין של זמן עד שהחנויות הפיזיות הקיימות יבינו את הפוטנציאל הטמון ברשת, ואף ירגישו מאוימות מעט על מנת להקים חנות אינטרנטית משלהם ובכך להגיב לתחרות בצורה הולמת במיוחד.

לאחרונה, ניתן לראות בבירור כי קהל היעד הפופולרי ביותר לקניות בגדים אונליין הן אמהות. יתרה מכך, קיימות שלל קבוצות פייסבוק בה חברות מאות אמהות הנוהגות לשתף רכישות מוצלחות ופחות מוצלחות שלהן מהאינטרנט על מנת לחסוך זמן אחת לשניה ברכישה עצמה. מכאן, שחנויות אינטרנטיות לבגדי ילדים הפכו לאהובות מאוד. הרי תחשבו על כך: קניית בגדים לילדים שלנו היא אינה משימה פשוטה כלל. הרי לרוב, אנו עסוקות במהלך היום יום באלפי דברים, סידורים, עבודה ובעיות אחרות שצצות בין רגע. לא תמיד יש לנו זמן לנסוע לקניון לבד או עם הילדים ולרכוש להם בגדים. על כן, אתרי המציעים למכירה בגדי ילדים באונליין מהווים כפתרון מושלם ונוח למטלה הזאת, חוסכות לנו זמן יקר ולעיתים אפילו גם כסף.

מתות להתחיל לרכוש בגדי ילדים אונליין ולראות כמה החיים שלכם הופכים לקלים יותר ופשוטים יותר? הנה מספר חנויות אינטרנטיות מומלצות:

 

Next – אחד האתרים האהובים ביותר. רשת נקסט הבריטית קיימת כבר לא מעט זמן והצליחה לבסס את מעמדה כרשת אופנה זולה אך איכותית. הדגש העיקרי ברשת זו הוא על בגדי תינוקות, והרבה מהם. הרשת מתגאה בהיצע עצום של בגדי ילדים (ואפילו לנשים וגברים) יפים, טרנדיים, איכותיים ובמחירים שישאירו אתכן בשוק לכמה דקות. מעבר לכך, על מנת להקל עליכן בתהליך הרכישה, קיימת לאתר גרסה בעברית ידידותית במיוחד שהופכת את חוויית הקניה להרבה יותר נוחה.
חשוב לדעת: המשלוחים מגיעים מאנגליה, ותוכלו לקבל משלוח חינם על כל קנייה מעל 100 שקלים. חבילות שיהיו מתחת לסכום זה ייחויבו ב15 שקלים דמי משלוח. כלל החבילות יגיעו אליכן תוך 5-9 ימי עסקים. מעבר לכך, שימו לב לא לבצע רכישה של מעל 75 דולר, כיוון שאז תחוייבו בתשלום מכס.

 

אתר next
צילום מסך אתר next

Keds – מי לא מכיר את רשת Keds? המותג האמריקאי הוותיק והמוביל, אשר ממשיך לספק לנו, ההורים בגדי ילדים ותינוקות עכשוויים, איכותיים ויפים במיוחד. הרי מי לא רוצה שהילד שלה יהיה לבוש בשיא הסטייל? את הסטייל של Keds אי אפשר לפספס: מדובר בדגמים בעלי קווים בוגרים יותר וקלאסיים יותר, אך עם זאת לא מבגרים את הילדים ונחשבים כהולמים ומתאימים להם במיוחד. לרשת המצליחה מגוון סניפים ברחבי הארץ (מעל 60!), וכמובן אתר אינטרנט בו ניתן לרכוש את כל קולקציית הבגדים באופן אינטרנטי. רכישה באתר Keds מתאימה לכל אותן אימהות שבה להן להשקיע בבגדי הילדים שלהם ולהעניק להם טאצ' מגניב תוך שמירה על התמימות שכל כך חשובה לנו. תכלס, הם יתלהבו יותר ממכן אפילו.
מבחינת סוגי בגדים – תוכלו למצוא כאן את כל פרטי הלבוש שתחשבו עליהם. החל מפרטי בייסיק, בגדים לאירועים, אוברולים, חליפות, כובעים, שמלות, נעליים, מעילים ועוד.
חשוב לדעת: מכיוון שמדובר בחנות אשר לה סניפים רבים ברחבי הארץ, זמן המשלוחים הוא קצר מהרגיל ותוכלו לקבל את ההזמנה שלכם עד כ-3 ימים מיום הרכישה. הזמנות מעל 200 ₪ ייזכו אתכן בשליח חינם עד הבית. עולם הקניות מעולם לא היה פשוט יותר.

אתר קדס
אתר keds

 

Gilt – מותג אמריקאי שמאגד תחתיו מגוון רחב של מעצבים ומותגים שונים. מעבר לכך, תוכלו לרכוש את אותם מותגים בהנחה משמעותית או במבצעים המתחלפים באתר. לצד בגדי הילדים הסופר טרנדיים שתוכלו לרכוש באתר, תוכלו למצוא גם מוצרים לבית, אקססוריז, עגלות ומוצרים לתינוקות לילדים, כך שתוכלו "לתפור" מוצרים רבים בקנייה אחת משתלמת במיוחד. המחירים באתר זה כאמור נוחים במיוחד, אך הקטצ' שחשוב לשים עליו דגש הוא עלות המשלוח ועלות המכס.
חשוב לדעת: עלות משלוח לישראל תעלה לכם כ-20 דולר בהתאם לגודל החבילה. במידה ושווי החבילה שלכם יהיה נמוך מ-1,200 שקלים לא תאלצו לשלם למכס. אחת האופציות המומלצות לבצע רכישה דרך אתר Gilt היא לשלוח את החבילה לחברים או קרובים שגרים בארצות הברית, על מנת שיוכלו לשלוח לכם אותה באופן פרטי והרבה הרבה יותר זול. בקיצור – שימו לב טוב למספרים כאשר אתם רוכשים באתר.

 

צילום מסך
אתר gilt

Vertbaudetבמידה ומתחשק לכם לפנק את הילדים שלכם בקצת סטייל אירופאי, הנה אופציה מומלצת. אתר Vertbaudet הינו אתר בגדים בוטיקי צרפתי, המציע למכירה בגדים באיכות שמילים לא יוכלו להסביר. המחירים באתר לא נמוכים, ונחשבים כממוצעים וממוצעים פלוס, אך תמיד תוכלו להנות ממבצעים על פריטים ספציפיים. סגנונות הבגדים שתוכלו למצוא כאן הם בגדים חגיגיים, מהודרים, כאלה המתאימים לאירועים, כך שבמידה ויש לכם אירוע מתקרב בהחלט שווה להשקיע את המחיר. אולי לא תרכשו באתר זה בגדים יומיומיים, אך ברגע שתרצו הקטנים שלכן יהיו מושלמים באירוע הבא – זאת החנות שלכן. מעבר לבגדים לאירועים תוכלו למצוא גם מעילים איכותיים במיוחד, ובגדים בעלי הדפסים מגניבים ומקוריים המאפיינים את האופנה הצרפתית.
חשוב לדעת: מחיר משלוח עומד על כ- 6 יורו, ויגיע אליכם עם שליח עד הבית לישראל תוך 3-5 ימי עסקים. כאמור, מומלץ להתעדכן בקופונים והנחות לפני הרכישה.

vertbaudet
צילום מסך vertbaudet

AliExpress – ענקית השופינג עלי אקספרס כבר כבשה בדרכה אל ההצלחה לא מעט יעדים, וכיום נחשבת לאחת הרשתות הסיניות המובילות בתחום הקניות אונליין. דרך אלי אקספרס תוכלו לרכוש בגדי ילדים מתוך מבחר עצום ורב מימדים, ועל כן, מומלץ להקדיש זמן רב מראש לחיפוש. המחירים באתר מצחיקים מרוב שהם זולים, ותוכלו למצוא פה באמת את כל מה שחפץ ליבכן. החל מבקבוקים לתינוקות, בגדים ועד תיקים לגן ולבית הספר. עם זאת, דעו כי מרבית המותגים המוכרים שתתקלו בהם במחירים זולים הם למעשה זיוף, כך שמומלץ לבצע רכישה חכמה באתר זה, ולהסתכל תמיד על תגובות גולשים ביחס לכל מוצר שתרצו לרכוש.
חשוב לדעת: באלי אקפסרס לא תצטרכו לשלם דמי משלוח כלל, אך עם זאת ייתכן ותאלצו להמתין זמן רב עד קבלת החבילה מסין. טיפ ידידותי – במידה ולא הזמנתם מעולם דרך אלי אקספרס, תוכלו להעזר בקבוצות פייסבוק ובמכרים שרכשו בעבר באתר זה ויידעו להדריך אתכן.