צעיפים

צעיפים – אביזר מתאים לחורף ולקיץ

צעיפים כאביזר בעל אמירה אופנתית מרשימה במיוחד, גם צעיפים עברו דרך ארוכה ומהפכנית בעולם האופנה.

צעיפים אלו שהכרנו מבעבר, אלו שהיו עשויים מצמר בלבד, שנסרגו מאותו סוג צמר ובאותה צורה בסיסית, הפכו לפריט לבוש אופנתי, טרנדי, עשיר בצורות בחומרים ובצבעים, ואף שולבו במראה השגרתי של שחקנים, דוגמניות, פוליטיקאים וידוענים רבים.

אביזר אופנה לכל השנה

צעיפים הפכו מעוד אביזר המיועד לעונת החורף הקרה בלבד, לסוג של אקססורי מושך לכל ימי השנה, אקססורי מיוחד בעולם האופנתי והעכשווי. למרות היותם של צעיפים עדיין מהווים כסמל לעונת החורף בלבד, ידוע גם כי הצעיפים שינו את פני האופנה ואת המראה של כל אחד, בייחוד את סגנון הלבוש של הנשים.

תוספת לסטייל האישי שלך

הצעיף הפך להיות פריט הקטן עם תוספת גדולה למראה כללי מושך וייחודי. עושר הצבעים, החומרים, תוספת הקישוטים השונים בתהליך הייצור והשיווק של הצעיף, שינו גם את המראה הכללי והפכו את הצעיף למרכיב עיקרי ומרכזי בכל הקשור לסטייל ולאופנה. אין זה כבר פריט הלבוש ששייך רק לחורף, שעשוי רק מסוגים שונים של צמר עבה או כזה השייך ללבוש של מבוגרים ואף של קשישים בלבד. הצעיפים נכנסו לתוך ארונות הבגדים של כולם, גם למראה הלבוש הגברי וכמובן הם מיוצרים בכמויות גדולות גם עבור ילדים קטנים. המראה האופנתי, המרהיב והיוקרתי של שילוב הצעיף למערכת הלבוש, הפך אותו לאהוב ולפופולארי יותר. מצד אחד צעיף יכול לשדר את המראה הצעיר, הטרנדי ואף הזרוק ומצד שני הוא יכול להתאים בדיוק רב למראה מפואר ויוקרתי מאד, המתאים גם ללבוש ערב או ללבוש לכל אירוע רשמי ומכובד.

סוגים שונים של צעיפים

הסוגים השונים של הצעיפים אם צבעוניים מאד או בצבעים רגילים וחד גוניים, אם הם עבים וחורפיים או קלילים, אווריריים וקיציים, עשויים מצמר, כותנה או ממשי ותחרה, כוללים בתוכם עיטורים מיוחדים רבים או כתוביות, הדפסים שונים וקישוטים מגוונים, כל אחד יוכל למצוא בקלות רבה ובמהירות מגוון רב של סוגי צעיף שיתאימו לטעמו האישי. וכמובן בייחוד לילדים מגוון הקישוטים על הצעיפים הוא מושך ושובה לב במיוחד ומשמש עבורם פריט חשוב להגנה מהחורף הקר.   

איך מתאימים צעיפים למראה שלך?

התאמת צעיף לסטייל שלך לפעמים יכולה להיות מאתגרת אבל כאשר יש מבחר כל כך גדול היא הופכת לפשוטה יותר. בחורף אנו נשים צעיפים עבים יותר אשר עשויים מצמר לרוב הם יהיו בצבעים סולידים כמו קרם, לבן, שחור, חום, אפור ועוד. בקיץ הבדים יהיו לרוב מכותנה, מכיוון שזהו בד "נושם" וכך אנו יכולים לענוד את הצעיף גם בימי הקיץ. בעונה זו הצעיפים יהיו צבעוניים יותר עם הדפסים צבועניים, צבעי פסטל ועוד.