חדשות האופנה

מאורסות חורף 2018: אלה הנעליים שאתן חייבות להכיר

נוחות וסטייל מעולם לא הלכו טוב כל-כך יחד… אנחנו מדברים על נעליים לכלות כמובן! תאמיני לנו, יום אחד עוד תודי לנו אחרי שתביני שבלי הנעליים האלה החתונה שלך הייתה יכולה פשוט להיהרס.

טרנד הסניקרס הלבנות לכלה תפס חזק ובצדק

די עם זה שהכלה צריכה לסבול כל הערב על עקבים, גם לכלה (למעשה בעיקר לכלה…) מותר ליהנות בחתונה שלה! עם קולקציית הסניקרס לנשים ועם נעליים לכלות של סטפ אין למשל היא יכולה לפזז על רחבת הריקודים שעות עם שמלת חלומותיה והאקססוריז היוקרתי, לשתות, להשתכר ובעיקר ליהנות בלי לחשוש מנפילה מגובה רב.

בטבעת אירוסין זאת

כשחושבים על זה רגע הצעת הנישואין מרגש אפילו יותר מהחתונה עצמה כי זה רגע מפתיע וגם אם היו רמזים שזה מה שהולך לקרות ובעצם את מוכנה לשאלה הזאת כבר מגיל 10 בערך ובטח עם הבחור הזה שכבר שנתיים יוצא איתך, והגיע הזמן שיציע כבר, לא?

רגע הצעת הנישואין הוא ללא ספק רגע שיישאר איתך ואתכם לנצח ומכאן הכול די צפוי ומשעמם, יותר מלחיץ ממרגש אפשר לומר. מה נשאר? להתחיל בהכנות לחתונה במרץ: בחירת האולם, בחירת ההזמנות, בחירת הקייטרינג והצלם. כמה בחירות! הוא בוחר בך ואת צריכה לבחור את כל השאר. יחד איתו כמובן…

הסטייל החדש של הכלות
תכנון מושלם עם נעליים נוחות

יום החתונה – טיפ אחד בלבד: תגיעי מוכנה  

בואי נניח שהכול כבר מסודר, הרב יודע לאן ומתי להגיע, האורחים מתכוננים כל אחד בביתו הוא, ותוך כמה שעות מעכשיו כולם יעמדו זה לצד זה ויראו איך את דופקת כניסה מלכותית מרשימה בשמלת הכלולות שלך – זה רגע שלך, היום שלך, האירוע שלשמו התכנסנו.

ואז טקס החופה, שתיית היין מהכוס, הטבעות, שבירת הכוס, הנשיקה, צהלות השמחה של כולם, הברכות והנשיקות והדמעות ואחרי זה אפשר סוף סוף להשתחרר, לרקוד ולשמוח.

עוברים למדי ב'

כאן את צריכה להיות מוכנה מראש עם ערכת חתונה מספר שתיים ובראש ובראשונה הסניקרס הלבנות שרק חיכית להיכנס אליהן כל הערב אחרי שנאלצת להסתובב כמו רקדנית בלט כל היום על עקבים. אז תחלצי והיחלצי מנעליי החתונה המהודרות, הגבוהות והלא נוחות שהיית איתם כל הצילומים בבוקר ובצהריים ועד אחרי החופה ועברי לסניקרס שילכו איתך מכאן והלאה כל הדרך לירח דבש אם את רוצה… היישר מהחופה למטוס ולאיים הקאריביים או המלדיביים, לא משנה איזה העיקר שיהיו איים כלשהם. שם כבר תלכי יחפה על החול החם…

סניקרס זה לא החטיף הזה?

הנה כמה טיפים לכלה ביום חתונתה:

  • תאכלי משהו – אל תגיעי למצב הזה שאת שואלת את עצמך: "רגע, כשחושבים על זה לא אכלתי כלום מאז הבוקר". תאכלי משהו שיהיה לך כוח ותזכרי: את פה כדי ליהנות מכל רגע. את הדיאטה הייתי צריכה לסיים עד אותו יום…

 

  • תזרמי בנעימים עם החתן המיועד – זכרי שגם לזכר שלך יש חששות ופחדים ושיגעונות וזה לא הזמן לתקן אותו. מה שהצלחת עד עכשיו זה יפה ויש לך שנים על גבי שנים להמשיך לעשות כן אחרי החתונה אבל ביום החתונה עצמו תניחי לו להתמודד בכוחות עצמו עם השטויות שלו, גם ככה יש לך מספיק מחשבות משל עצמך.

    הכי מיוחדת בחתונה שלך
    נעליים שהופכות את החתונה לפחות מלחיצה…

 

  • אל תשתי יותר מדי – לכלות יש נטייה לחשוב שאם הן שותות לפני החופה הן לא יגיעו שיכורות לחופה. זה לא עובד ככה. אם התחלת לשתות במהלך היום את תגיעי אפופה לחופה. ואחר כך הרי לא תוכלי לסרב למשקה אחד או שניים או שבע. אז אל תשתי לפני שקיעת השמש

 

  • קני נעלי כלה קלות – רצוי לבנות כמובן אלא אם כן את רוצה לבלוט בשטח. לבן זה הצבע השולט בחתונה שלך וכדי שלא יהיו לך סימנים כחולים מנפילה רצוי שיהיו שטוחות ונוחות.

לסיכום, אין ספק שיום החתונה הוא יום עמוס וגדוש עבור החתן והכלה, יום שהם יזכרו לנצח, יום אחד בסך הכול אבל יום שמסמל את תחילת הדרך המשותפת של הזוג בצורה רשמית. מעכשיו כדאי שיזכרו תמיד שאם לאחד מהם יש שבר הליכה כתוצאה מנפילה מנעלי עקב, השני יצטרך לסחוב אותו על הידיים למיון… אז נהגו בחוכמה ונעלו את הסניקרס האלה, שכפי שאמרנו בהתחלה, יכולים באמת להציל לכם את החתונה.  

הכותב: ערן סיון