בגדי ים

את בגדי ים של בר רפאלי כבר ראיתם?

עונת האביב עוד מעט מגיעה לקצה וזה אומר שהגיע זמן להתעניין באופנת קיץ ולהכיר פרטי לבוש חיוניים ביותר לתקופה החביבה על כולנו – בגדי ים.

הים והחוף שטוף שמש מהווים מקום אידיאלי להשוויץ בבגד ים החדש ולשכב ברוגע תחת קרני השמש החמים (כמובן בשעות המומלצות על ידי משרד הבריאות).

בגדי הים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתרבות לבוש מודרנית ומשמשים מלתחה שלמה באזורי החוף, בבתי מלון ובתי נופש ובמסיבות המתקיימות בחוף הים.

לרובינו, בארון ישנם כמה סוגים של בגדי ים ואנחנו בוחרות אותם לפי סוג בילוי או האירוע אליו אנחנו מתכננות להגיע.

בחירת בגד ים אינה משימה קלה מפני שיש לבחור אותו מתוך ים של קולקציות שונות ומגוונות העומדות לרשותינו ובנוסף יש לבחור דגם שיחמיא במיוחד לגזרה שלנו ויסתיר את החלקים שאנחנו מעוניינות להעלים מעיני אחרים.

לקראת עונת הרחצה המתקרבת אלינו בצעדי ענק מעצבים רבים עיצבו עבורנו דגמים שונים, חלקם מורכבים מאלמנטים ובדים עשירים המזכירים לעתים קרובות חלק עליון של שמלת ערב מרשימה או בגדי ים סרוגים עם תחרה הן בחלק העליון והן בחלק התחתון.

דגמים אלו מעוצבים בסגנון ים תיכוני תוסס וכוללים תוספת של קישוטים מרהיבים.

אך ישנם גם דגמים ספורטיביים בעלי צבעים בהירים ואלמנטים דקורטיביים מורכבים, כגון צורות גיאומטריות, שרוכים ועוד.

חוף
קיץ 2019 כבר בפתח

בגדי ים של בר רפאלי

כדי לא ללכת לאיבוד בים של אפשרויות, אנחנו מציעים להעיף מבט על דוגמניות לוהטות המציגות בגדי ים יפיפיים במגוון רחב של סגנונות דוגמת קולקציות קיציות בכיכובה של בר רפאלי.

בתור פרזנטורית ושותפה של חברת הודיס בר מדגמנת בגדי ים מרהיבים הכוללים חזיות בצורות שונות וביניהן חזיית משולשים עם תיפורי ג'ינס, חזיית טרפז עם קשירה מתלפפת סביב הגוף וגזרות ברזילאיות. דגמים של בגדי ים  בגוונים שונים, לצד הדגמים בצבעים רגועים דוגמת כחול, שחור ולבן כמו גם דגמים הכוללים אלמנטים דקורטיביים רבים המשלבים צמיגים וקשירות צבעוניות.

קשירות מיוחדות הן אלו שהופכות את בגד ים למיוחד במינו. השרוכים יכולים להופיע הן בחלק העליון והן בחלק התחתון.

בבגד ים שלם הקשירה מופיעה, בדרך כלל, מקדימה, אך יכולה להופיע גם בצד הבגד או בחלקו האחורי.

שרוכים ופסים משתלבים בצורה יפה בדגמי ביקיני, בגדי ים שלמים ובדגמים מתמזגים.

בקולקציות מסוימות ניתן לשלב באופן עצמאי בין חלקים השונים של בגדי ים- מה שמקל מאוד במלאכת הבחירה ומאפשר לקלוע לטעם אישי.

בגדי ים
תרגישי טוב עם עצמך

טרנדים חמים נוספים של הקיץ

בנוסף לקולקציות של הודיס שימו לב לטרנדים חמים אחרים של הקיץ המתקרב.

בגדי ים עם קישוטים וקפלים בחלק העליון – בדגמים אלו אלמנט דקורטיבי עשוי מחומר קשה, מה שמונע גלישה של הבד כלפי מטה. חלק עליון של בגדי ים אלו בולט ומושך תשומת לב מפנקת. דגמים כאלה מתאימים במיוחד למסיבות חוף המתקיימות גם בשעות מאוחרות יותר של היום.

למראה המושלם למסיבה יש להצטייד במכנסיים קצרים בעלי גזרה גבוהה, או חצאית ארוכה הגולשת עד הרצפה עם חריץ עמוק. בנוסף, מומלץ להוסיף כובע קש בעל שוליים רחבים.

בגדי ים עם פסים -לא מדובר בהדפס פסים אלא בדגמים הכוללים הרבה רצועות דקורטיביות.

רצועות יוצרות דפוס נאה על העור. מעצבים רבים משלבים בדגמים אלו הדפסים של פרחים צבעוניים ועסיסיים. נושא טרופי אקטואלי גם הקיץ, לכן פרחים אקזוטיים בצבעים כתומים, סגולים ואדומים פופולריים מאוד.

בגדי ים ספורטיביים– הם סיבה מצוינת להפגין את אהבתכן לפעילות גופנית. במידה וברשותכן בגד ים אהוב במיוחד המשמש אתכן לשחיה ביום יום, לבשו אותו גם בחוף הים. דגמים אלו עשויים מבדים חזקים ותורמים למראה חטוף יותר של הגוף .

במידה ובכוונתכן לרכוש בגד ים ספורטיבי במיוחד לקראת עונת הרחצה -המעצבים ממליצים על דגמים עם גב פתוח, צבעים עמוקים והדפסים במימדים גדולים שמושכים את תשומת לב של הסובבים. המותגים המובילים של בדגי ים בוחרים בהדפסי מילים פשוטות דוגמת ימי השבוע. טוניקה ארוכה תהווה השלמה מושלמת למראה המנצח על חוף הים.

בגדי ים עם כתפיה אחת – אסימטריה היא שם המשחק בעונה הזאת. מגוון רחב של דגמים בעלי הדפסים, צורות וצבעים שונים, אך כתפיה אחת בלבד מהווה מכנה משותף לכולם.

בגדי ים עם מחשוף עמוק– מחשוף שמגיע עד קו המותן הפך לטרנד חם של הקיץ הנוכחי.

שני חלקים של בגד ים לצידי המחשוף העמוק ניתנים לקשירה על ידי אלמנט דקורטיבי דוגמת שרוך או יכולים  להיות מספיק רחבים וליפול לצדדים.

חגורה באזור המותניים עם אבזם ממתכת תשלים את המראה החושני.

בעת הגעתכן לחנות חשוב לבחור את הבגד ים שהכי מתאים לגזרה שלכן. מקווים שהסקירה הנ״ל תעזור לכן לעשות את הבחירה המוצלחת של בגד ים אופנתי אשר ידגיש את הייחודיות ואת האינדיבידואליות שלכן.