אקססוריז ואביזרי אופנה

אביזרים לבית הספר שכל ילד רוצה

הדרך לכיתה עוברת במחלקת אביזרים לבית ספר

לצד אלה שרק יתפסו מקום מיותר ישנם גם האביזרים שכל ילד חולם עליהם בשיעור חשבון או אנגלית. הרכבנו עבורכם רשימה מנצחת:

אם גם אתם נבהלים מביטויים כמו Back to school, אתם לא לבד. החזרה לבית הספר היא אירוע שהורים רבים מחכים לו בציפייה, אבל לצד השמחה מהשגרה המבורכת קיים גם החשש מהרשימות הארוכות של אביזרים לבית ספר עקב פריטים שאנחנו פשוט חוששים לשכוח בכל הבלגן שנוצר. הרי אף אחד לא רוצה לשלוח את הילד לכיתה בלי מחק, מחדד או סרגל. 

לצד ספרי הלימוד, הילקוט ויתר פריטי החובה החשובים, קיימים גם מוצרי בית ספר שילדים ממש רוצים. כאלה שמשדרגים כל שיעור והופכים את הצלצול לאירוע פחות מבאס. אם אתם רוצים לשמח את הילדים או הנכדים באביזרים שיעלו להם חיוך על הפנים, או אפילו ללכת לבחור כמה יחד איתם, אספנו עבורכם מספר רעיונות.

המשודרגים

בקטגוריה הזו נמצאים אביזרים לבית ספר שהייתם רוכשים לילדים ממילא, אבל עם טוויסט שהופך אותם להרבה יותר מושכים. מדובר באביזרים כמו ילקוט, קלמר או מימיה, פריטים שכנראה לא הייתם מוותרים עליהם, בעיצוב שילדים אוהבים, צבע שהם לא רוצים לוותר עליו או איור של הדמות שהם הכי אוהבים מהטלוויזיה או מהסרט האחרון שצפו בו. רוצים שהם לא ישכחו את הקלמר בבית הספר אחרי השיעור? אנחנו אולי לא יכולים להבטיח 100% סיכויי הצלחה, אבל יש סיכוי לא קטן שאם זה יהיה הקלמר עם הגיבור שהם מעריצים, הם לא יעזבו בלעדיו. 

ילדה יפה עם תיק צד
משדרגים את הילדים עם תיק מעוצב

אלה שמוסיפים טאץ' אישי

כאן אנחנו מדברים על אביזרים לבית ספר שהופכים את הפריט הרגיל שרכשו לפריט ייחודי שיש רק להם. עטיפות למחברות או מדבקות עם גיבורי על וסיכות לתיקים או לקלמר, הן דוגמאות מוצלחות לאביזרים שמשדרגים כל מוצר תוך שניות. פשוט מדביקים או מצמידים, ומוכנים לצאת.

יד מציירת ציור
תוסיפו טאץ אישי

הפרקטיים

מי אמר שמוצר פרקטי או בטיחותי לא יכול להפוך לאביזר אופנה נחשק? חוששים שהילדים יאבדו את התיק? תגית צבעונית שתכלול את השם ואת מספר הטלפון (שלהם או שלכם), היא פתרון שהוא גם פרקטי וגם יעזור להם לאתר את התיק שלהם בקלות רבה יותר. 

מתלבטים? תמיד תוכלו לגשת אל חנות האביזרים לבית הספר הקרובה לביתכם כדי לקבל השראה. רק חשוב לא להגזים, להסתכל היטב על המחירים, להשוות ולקבוע מה ישמש את הילדים באמת ומה ייתכן שהם רוצים רק כרגע. כלל האצבע הפשוט הוא שככל שהאביזר זמני יותר, למשל מוצר שממותג בגיבור סדרה שכנראה שהם ישכחו בעוד חודשיים, כדאי להשקיע בו פחות. סיכה לתיק עם תמונה של אותו גיבור, יכולה להיות תחליף מצוין לתיק שלם במיתוג שלו שתצטרכו להיפרד ממנו בשנה העוקבת.