חדשות האופנה

אלו פריטי האופנה הכי טרנדיים לקיץ 2020

לפני שכולן ילבשו את זה בכל מקום, בואי להיות ראשונה. המדריך הבא יעזור לך להכיר את הטרנדים הכי רותחים של הקיץ, כשהאתגר היחיד הוא להצליח לא לרכוש את כולם…

כמו שיודעת כל פאשניסטה אמיתית, כדי ליהנות מטרנדים באמת צריך לזהות אותם בזמן. מטבע הדברים ובניגוד לפריטים קלאסיים שנשארים תמיד באופנה, טרנדים באים והולכים בכל עונה. הם מתחילים בקטן ולפעמים מעלים סימני שאלה, מתפשטים ממעצבי העל אל חנויות ה"פאסט פאשן" ובסופו של דבר מתפרצים וצצים כמעט בכל חנות. כך שאם תפספסי את ההזדמנות להוביל, תמצאי את עצמך לובשת אותם אחרי שהם כבר מופיעים בכל מקום ומתחילים קצת להימאס, וזה ללא ספק פחות מהנה. 

רגע לפני שזה קורה, אנחנו כאן כדי לעזור לך להתלבש הכי נכון שיש, ובתזמון המושלם. הכיני את הארנק ואת מצב הרוח ובואי נצא לדרך!

טרנדים בעולם האופנה 2020
בואי להתעדכן בכל מה שחם ולוהט בקיץ 2020

הטרנד: חולצה קצרצרה מתחת לג'קט

הטרנד הזה לוקח את חולצות הבטן אל השלב הבא, עם חולצות זעירות כמעט באורך של גוזיה, שהולכות טוב מתחת לשכבה ארוכה יותר. מה שאומר שמדובר בלבוש המושלם לערב במסעדה למשל, כשצריך להתלבש אלגנטי מצד אחד אבל שיקי וצעיר מצד שני. השילוב הזה מאפשר לך להיראות מחוייטת ומתוחכמת אבל בלי להגזים, והתוצאה מושלמת למי שמוכנה להעז. 

הטרנד: גווני ניוד

אם את הרגעים הראשונים של הקיץ התחלנו עם גוונים צבעוניים במיוחד (מי קנתה לאחרונה חולצה בוורוד זועק?) עכשיו זה מתחיל להתמתן. בעולם כבר מתחילים להסתכל קדימה אל הסתיו, ולמרות שאצלנו יש עוד זמן עד אז – הגוונים הסתוויים כבר תופסים מקום. הניוד כבר לגמרי כאן, והוא נמצא במגוון פריטים. אז ללא קשר לפריט הבא שאת זקוקה לו, לכי על הצבע הזה. 

אם את צריכה השראה, תוכלי למצוא אותה באתר של רשת סטורי, שתמיד נמצאת עם האצבע על מה שחם בעולם האופנה. היתרון הגדול באתר של רשת סטורי הוא האפשרות לחפש לפי צבעים, מה שאומר שאם את יודעת איזה צבע את רוצה – תוכלי למצוא את כל מה שיש להם באותו גוון. 

אוקי, אז לחלקנו זה עדיין נראה קצת יוצא דופן, אבל אין ספק שמדובר בשינוי שבהחלט תופס את העין. הקצה המרובע השתלט בסערה על עולם ההנעלה לקיץ, ואם עדיין לא ניסית אותו, יש לנו תחושה שאת עומדת להתאהב. 

הטרנד: סנדלים עם אלמנטים שקופים

זוכרת את השקפקפים מהילדות? אז הם עברו מייקאובר קטן. עכשיו הם חוזרים בוגרים יותר, יפיפיים ומתאימים אפילו לערב. גם כאן, פרשנות מושלמת תוכלי למצוא באתר של רשת סטורי, עם סנדלי מליסה מושלמים במוטיב רשת מהמם. מחזיקים את הרגל במקום אבל עדיין נושמים, סופר נוחים ובמקביל גם זוכים לאינספור מבטים. למתקדמות, אפשר למצוא גם נעליים שהאלמנט השקוף הוא בעקב. כך שאם את לא חוששת מעקב גבוה, את חייבת לנסות אותם!

רוצה עוד? רשת סטורי דאגה לך עם כל מה שחם! כפכפים, משקפי שמש, חצאיות ושלל פריטים נוספים בגוונים הכי טרנדיים שיש. אם חשוב לך להתלבש הכי נכון, מדובר בהשקעה.

אופנה 2020
לאוהבות האופנה: פרטי האופנה הכי חמים.