חדשות האופנה

חובה להכיר: אתר חדש שמשגע את הרשת

כל המותגים שאת הכי אוהבת, המוצרים שנמצאים בתיק שלך באופן קבוע וחוויית הקנייה שעושה את ההבדל – באתר אחד. כדי שלא תתלבטי, ב-Chozen כבר עשו עבורך את הבחירה.

אם גם את אוהבת ומעריכה קנייה טובה וחכמה, אנחנו ממש לא צריכים להסביר לך את תחושת ההנאה שברכישת מוצר שבאמת רצית. הבגד שיהפוך לבחירה הראשונה שלך בארון, זוג הנעליים המנצח שפשוט הולך עם הכול או הבושם שכולם מזהים אותך לפיו. לכל אחת יש רשימה של מוצרי הטיפוח וההלבשה המנצחים שלה, ה"נבחרים" שהיא תמיד מעדיפה, ולמרות שמדובר בעניין של טעם – אין ספק שיש כמה מותגים שחוזרים בכל רשימה.

להבדיל מרכישות שמלוות אותנו רק תקופה קצרה, רכישות של מותגים אמינים ואהובים תמיד מוכיחות את עצמן. בדיוק בגלל זה, אנחנו תמיד מוצאים את עצמנו חוזרים אל אותן הרשתות פעם אחר פעם. בתקופה שבה אף אחת כבר לא רוצה לבזבז זמן יקר, אין סיבה גם לעבור בין חנויות כדי למצוא את כל המותגים שאת אוהבת. למעשה, אין סיבה אפילו לצאת מהבית. 

מותגים
מותגים מוכרים ואהובים באתר צ'וזן

המותגים המובילים בעולם – במחיר הקלקה

עם צ'וזן, האתר החדש מבית היבואן אלפא קוסמטיקה, את מוזמנת ליהנות מחוויית הקנייה שתמיד חלמת עליה. כל המותגים הבינלאומיים והמובילים שאת אוהבת, החל מבישום, דרך אופנה ואקססוריז ועד למוצרי פארם, באתר אחד. הפריטים האופנתיים של Superdry הבריטי, מוצרי הגוף המפנקים של ניוואה, הנעליים האייקוניות של ואנס ותכשיטי Tous העל-זמניים, הם רק חלק קטנטן ממה שמצפה לך בכל ביקור.

את רשימת המותגים הארוכה תוכלי למצוא באתר, באופן ידידותי, פשוט ונוח לשימוש, שהופך כל קנייה למהנה מאי פעם. ולהבדיל מרכישות רבות של מותגים בינלאומיים, אפילו אין צורך להמתין זמן ממושך עד להגעת המשלוח. החבילה שלך תגיע אלייך תוך מספר ימים, ותוכלי גם לבחור לאסוף אותה בעצמך מנקודת חלוקה. 

מכיוון שאין תחום שבו חשוב יותר לבחור בקפידה יותר מאשר כשמדובר בצורכי הילדים, בצ'וזן החליטו לפתוח קטגוריה נפרדת שמיועדת למוצרי תינוקות. גם כאן, מדובר בפריטים שמעניקים את הפתרונות האיכותיים ביותר, מבית מותגים בינלאומיים כמו MAM. תוכלי למצוא בקטגוריה מוצצים, בקבוקים, אביזרים וערכות ליולדות, שמתחייבים להעניק לאימהות את הבטחון ברכישה שמיועדת לגיל הרך.

ואפילו מה שגברים אוהבים

למרות ש-Chozen הפך לבחירה החביבה על פאשניסטיות רבות, באתר לא שכחו כמובן גם מגברים – שכבר מזמן לא מתביישים לקבוע מה הם אוהבים ומה פחות. תוכלי לרכוש מתנה לאדם שאת אוהבת, או פשוט לספר לו על האתר שבו יוכל למצוא את המוצרים המועדפים עליו. 

מצטרפים למועדון ונהנים יותר

אם את ידועה בטעם האישי שלך ונאמנה למותגים שאת אוהבת, הקהילה של Chozen היא לגמרי המקום שמדבר בשפה שלך. חברי הקהילה נהנים מהנחות מיוחדות, צוברים נקודות על הרכישות שהם מבצעים, מקבלים הטבות ייחודיות (כולל הטבת יום הולדת!) ומקבלים לפני כולם את כל העדכונים הכי מעניינים על המותגים שהם לא זזים בלעדיהם. 

כשמשלבים בין חוויית הקנייה ב-Chozen לבין הייחוד שבהצטרפות למועדון, השאלה היחידה שנשאלת היא לא איפה לקנות אלא מה תבחרי לקנות הפעם. אז למה אתם מחכים? היכנסו לאתר צ'וזן וקדימה לקנות.

a perfect match

מותגי גברים

בגדי אופנה גם לגברים שאוהבים מותגים