אקססוריז ואביזרי אופנה

אתרים מומלצים לרכישת נעליים ומגפיים

הרגליים שלכם משועממות מהמבחר הקיים? זקוקים לנעליים חדשות או למגפיים לחורף? בחרנו עבורכם כמה פתרונות נוחים מהמגוון הקיים ברשת, ואפילו מבלי לגרום לנזק לכיס

נעלי עקב, נעלי ספורט, נעלי בית, כפכפים, סנדלים או מגפיים? לא משנה מה חסר לכם בארון, כיום כבר תוכלו למצוא אותו אונליין. לכל עונה בשנה, לפי מחיר, מידה, צבע או מותג, וכמובן בלי לצאת מהבית. עברנו על כמה אתרים שיצילו לכם את כפות הרגליים (וגם את הכיס!) לאורך כל השנה:

קניית נעליים באינטרנט
קניית נעליים ברשת – אלו המקומות שכדי לכן להכיר
  1. טוונטי פור סבן – מחפשות אתרים ישראליים עם משלוח מהיר? אתן כבר לא צריכים לחפש. TFS או TWENTYFOURSEVEN, הוא מותג ישראלי שמיועד לנשים עם ראש צעיר ורצון להישאר עם אצבע על הדופק בכל הקשור לסטייל ואופנה. לצד בגדים ואביזרים, תמצאו באתר גם מגוון פתרונות הנעלה, לכל אירוע ובכל תקציב, בין אם אתן מחפשות נעל לאירוע, מגפונים ומגפיים טונטי פור סבן כבר דאגו לכן. והכי חשוב – הנעליים יגיעו אליכן בלי צורך בזמן המתנה ממושך, בשונה מאתרים בחו"ל. אם תרצו להחליף את הפריט, תוכלו לעשות זאת בכל אחד מסניפי הרשת ולקבל זיכוי, החזר כספי או החלפה למוצר אחר בהתאם לתנאי המדיניות.
  1. אמזון – מי שמעדיף לחכות לנעליים שלו או מחפש מראש נעל לעונה הבאה, יוכל לשוטט בכיף במבחר האפשרויות שמחכה לו באמזון. ימתין לכם כאן היצע ענק של פריטים, בתחום ההנעלה אבל ממש לא רק, של כל המותגים והחברות הבינלאומיים שחיכיתם להם. בחלק מהמקרים תוכלו למצוא באמזון סיילים שווים במיוחד, כך שאם חלמתם על נעל מסוימת שאין להשיג במקום אחר, זה הפתרון. חשוב רק לשים לב להנחיות על מנת להימנע מתשלום של שחרור חבילה מהמכס, וכמובן גם לעלויות המשלוח.
  1. אלי אקספרס – אתר שיגלה יותר גמישות בכל הנוגע לעלויות השילוח הוא אלי אקספרס, שבו תוכלו למצוא אפילו נעליים במשלוח חינמי לגמרי. עם זאת, באלי אקספרס כמו שוודאי כבר שמעתם, צריך לברור את המוצרים היטב. הימנעו מרכישת מוצר שלא זכה לפידבקים רבים, והעדיפו מוכרים עם ציון גבוה. כך תוכלו להקטין את הסיכוי מאכזבה עתידית. גם כאן, בדומה לאמזון, ממתין לכם זמן שילוח שיכול להתארך אבל ההיצע הוא לא קטן בכלל.
  1. אסוס – אי אפשר לסיים את הרשימה המכובדת בלי להתייחס לאתר שיש בו כמעט הכול, לפחות בכל הנוגע לפתרונות הלבשה. באסוס מחכים לכם בגדים, נעליים, מוצרי קוסמטיקה ועוד, של חברות רבות שחלקן לא מבצעות שילוח לישראל בדרכים אחרות. זמן המשלוח כאן ארוך יותר מאתרים ישראליים אך קצר יותר מאתרים כמו אלי אקספרס. בנוסף, קיימות אפשרויות החזרה במידה והמוצר לא התאים, תמורת עלות שילוח מסוימת. האזהרה היחידה שלנו היא שתהליך החיפוש עשוי להיות ממכר. 
קניית נעליים באינטרנט בזול
נעליים ומגפיים – הפריט שכולנו צורכות. בואי לגלות מאיפה שווה לכן לקנות