נעליים

נוחות מקסימלית בכל צעד: 5 חנויות לקניית כפכפי גברים באונליין

כשמדובר על כפכפים גברים לא תמיד יודעים איפה לבצע את הקנייה המתאימה. למרבה המזל, סידרנו לכם רשימה מקיפה שאפילו לא צריך לצאת עבורה מהבית

דווקא כשהיצע הביגוד וההנעלה רחב כל כך, רבים מאיתנו מתבלבלים בכל פעם שהם צריכים לקנות משהו חדש. עם כל כך הרבה אתרים, שלל חנויות וקניונים בכל פינת רחוב, מובן מדוע אפילו כשצריך משהו פשוט כמו כפכפים גברים ונשים פשוט הולכים לאיבוד. רשימת האתרים הבאה תעזור לכם לקנות כפכפים מהנוחות של ביתכם, בלי להסתבך ובלי לבזבז זמן יקר. בהצלחה!

שישי חם
  1. ראני אתר ההנעלה הגדול בישראל הוא התחנה הראשונה שלנו בדרך לקניית נעלי גברים. תוכלו למצוא באתר של ראני מבחר ענק של מידות, צבעים וסגנונות, בין אם אתם זקוקים לנעליים למשרד, לאירוע או לבילוי בים. כך שגם במקרה של כפכפים גברים תמיד ימצאו פה משהו מעניין. ברשימת המותגים שמככבת אצל ראני נמצאים יצרנים אהובים כמו האש פאפיס, לי קופר, דוקרס ועוד רבים אחרים.
  2. We Shoes באתר של "קרוקס אנד מור", הרשת שמארחת את קרוקס ומותגים נוספים מתחום ההנעלה הנוחה, תמצאו כפכפי גברים במגוון סגנונות ששמים דגש מקסימלי על נוחות. 
  3. אסוס ממלכת השופינג המקוון היא למעשה קניון שלם של מותגים לגברים ולנשים. בקטגוריה של כפכפים גברים ישמחו לגלות פריטים בטווח מחירים רחב. חשוב כמובן לזכור את מגבלת ה-75 דולרים כדי להימנע מתשלומים נוספים עם נחיתת החבילה.
  4. טוונטי פור סבן הרשת ששמה דגש על לבוש אופנתי, צעיר וטרנדי, מציעה באתר שלה מגוון פריטי לבוש והנעלה לגברים שאוהבים בייסיק עם טוויסט. לרגל הקיץ, תמצאו בו גם כפכפי גברים במבחר מידות, ובמחיר שווה במיוחד.
  5. טבע נאות – נסגור את הרשימה עם האתר של רשת טבע נאות, שידועה בהיותה פתרון לשילוב בין נוחות לאיכות. אם עדיין אין לכם כפכפי טבע נאות, ייתכן שתרצו לבחון את הקטגוריה שמוצעת באתר הרשת וכוללת נעליים המיוצרות בישראל אשר כוללות גם רפידות מבית טבע נאות.