כובעים

כובעים- בחירה עם שיקול משמעותי

אם זה בעונת החורף או כאשר הקיץ מתקרב, כובעים יכולים להיות שימושיים בכל רגע כפריט אופנתי בולט שאינו רק מיועד להגנה על הראש בימי קיץ לוהטים עם שמש קופחת, או לשם חימום הראש בלבד בימים חורפיים קרים.

הכובע הפך לאביזר אופנתי מפתיע, ותוכלו לגלות פרטים רבים וחדשים על כובעים. כיום לכל כובע היכולת להשפיע רבות על כל ההופעה ולהפוך אותה מהופעה סתמית להופעה מושכת, מיוחדת ומקורית במיוחד. כובעים יכולים ליצור מראה אופנתי עכשווי ולגרום לכל אחד להראות מיוחד ובעיקר שונה יותר. לכובע כיום אין רק את התפקיד הקלאסי של הצלה על הפנים מפני השמש, או כדי לחמם את הראש בימים גשומים ומושלגים. זה ידוע שלכובע החורפי במיוחד ישנו לוק עשיר, מגוון, עם מגוון רב של צבעוניות או של דוגמאות, הכובע החורפי ללא ספק יכול להוסיף רבות למראה כללי מושך וזוהר יותר עם מגוון הסריגים, סוגי הצמר השונים והדוגמאות המיוחדות. אנשים רבים רוכשים כובעים מסוגים שונים המשמשים אותם כאקססוריז למטרות שונות, ישנם כובעי קיץ אשר תפקידם הוא להעניק חסות והגנה נגד השמש, ואילו כובעי חורף נועדו על מנת לשמור על חום הראש וכן האוזניים ולמנוע את הרגשת הקור השורר.

כובעי חורף וכובעי קיץ- שימוש עפ"י העונה הנוכחית

החל מכובע המצחייה המוכר ככובע הנפוץ בעולם ומוכר ככובע שגרתי יותר, ומעניק סוג של לוק אופנתי ועכשווי במיוחד, ועד לכובע קלאסי מהודר ונדיר, לכובעים מראה מיוחד. לכל ראפר כיום כובע מצחייה אופנתי ומדליק ומגוון הדוגמאות של כובעי מצחייה הוא עשיר ומושך במיוחד, כולל קישוטים רבים, כתוביות שונות או צבעוניות מיוחדת ומקורית. כובעי המצחייה הפכו לאופנתיים גם כאשר הם נחבשים על הראש בצורה מהופכת, ומראה זה נפוץ במיוחד אצל בני נוער. את הכובעים השונים ניתן לרכוש בחנויות אופנה ולבחור מהו הכובע האידיאלי עבורכם.

כובעי קיץ

כובעי הקיץ הרבים הכוללים שוליים רחבים, עשויים מקש או מבדי כותנה מגוונים, דקים וקלילים גם הם הפכו לאופנתיים במיוחד, והיתרון שלהם כפול- גם במראה המיוחד, יפה ומושך שלהם, הצבעוניות הגדולה שלהם, וגם ביכולת של כובעים אלו להגן על הראש ולא לאטום אותו כך שיוכל גם להתאוורר ולנשום בחום הרב. הכובע יכול להיות מותאם בקלות רבה לכל סוג של בגד שנבחר ללבוש אם המראה יהיה קיצי או חורפי, למראה יום יומי שגרתי, לטיול או ליציאה בערב, כובע יכול להתאים לכל אירוע שגרתי או יוקרתי יותר, ובייחוד בארצות אירופה הכובע הוא פריט לבוש חובה בכל אירוע יוקרתי, חשוב ורשמי, ולכן מקפידים לשים אותו בכל אותם אירועים. כמו כן פעמים רבות מסמל הכובע מעין לבוש מסורתי או תפקיד מסוים כמו תפקידים מסוימים, למשל אנשי צבא, שוטרים, טבחים, ועוד מקצועות שונים אשר מחויבים ללבוש בהם כובעים המשויכים לאותו מקצוע.