אקססוריז ואביזרי אופנה

ממש כמו תכשיט: 5 סגנונות של מסגרות ראייה מעוצבות

כיום כולם כבר יודעים שהרכבת משקפי ראייה ממש לא מחייבת להתפשר על הלוק. הכירו את האופנה האחרונה בתחום של מסגרות ראייה, שיגרמו לכם לרצות להתחדש כבר עכשיו

משקפי ראייה הם כבר מזמן לא תוספת מעיקה על גשר האף, אלא פריט אופנתי ומעוצב שעומד בכל הטרנדים האחרונים בתחום. בין אם אתם מחפשים משקפי ראייה לנשים או לגברים, מסגרות הראייה הבאות יעשו לכם חשק לצאת ולהתחדש. אלה הסגנונות העיקריים שאהבנו לאחרונה, ואנחנו עדיין מתלבטים אין מצליחים לרכוש רק זוג אחד.

אופנה וסטייל סתיו 2021
  1. עיני החתול – משקפי ראייה שהם גם פריט אופנתי לכל עניין? יש דבר כזה. הטוויסט ש"מותח" את חלקם העליון של המשקפיים ויוצר מראה נשי, אופנתי וסקסי, הופך אותם לפתרון מעולה לנשים שמחפשות משקפי ראייה שמחמיאים למראה העין ומוסיפים אפקט דרמטי.
  2. המלבניים – משקפי ראייה לנשים וגם לגברים, שמגיעים עם מסגרת בעלת נוכחות אמיתית. כזו שמתאימה למי שמחפש לוק מתוחכם, בוגר ורציני. מושלמים לפגישות, ליום במשרד ולמי שרוצה לשדרג ברגע לוק קז'ואלי.
  3. המרובעים – משקפי ראייה יוניסקס (לגברים וגם לנשים) שמיועדים למי שרוצים לקחת את הטרנד המלבני ולהעניק לו יותר נוכחות. אלו משקפיים גדולים יותר, בולטים יותר ובעלי מסגרות שמגיעות במגוון צבעים. כך שאם אתם מחפשים משקפי ראייה מתוחכמים שהם לאו דווקא בגוונים הסטנדרטיים, זה המקום שלכם.   
  4. הגיאומטריים – משקפי ראייה שמיועדים למי שרוצה ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, המסגרות שלהם נראות סמכותיות ורציניות. מצד שני, הצורה שלהם יוצרת משחק מעניין שהופך אותם לחלק בלתי נפרד גם מהבילוי הבא שלכם. ולמרות שאלה מסגרות דקיקות ועדינות, הן מצליחות עדיין לגנוב את ההצגה מבלי להסתיר את הפנים.
  5. משקפי טייסים – אין ספק שאלה משקפי ראייה שיגרמו לכם לעוף על עצמכם, ובצדק. מסגרות טייסים מחמיאות שמתאימים לנשים וגם לגברים, משדרות מראה קלאסי יחד עם תחכום עדכני, ובעיקר מוכיחות שלפעמים סגנון מינימליסטי הוא הכי אלגנטי שיש. ניתן להשיג את המסגרות בגוונים שונים בהם שחור, כחול, כסוף, מוזהב ועוד. 

לצפייה במגוון דגמי המשקפיים היכנסו עכשיו לאתר קרולינה למקה .