אקססוריז ואביזרי אופנה

מכינים את ארון הבגדים: אקססוריז שאת חייבת לחורף הקרוב

מחפשת רעיונות לשדרוג הלוק הכללי בחודשי החורף הקרים? מצאנו במיוחד עבורך כמה אקססוריז מושלמים שישיגו את המטרה, ויגרמו לך לחפש סיבות לצאת לטיול בין טיפות הגשם

אקססוריז לנשים
מחלקת האביזרים של גולברי מספקת מגוון רחב של אקססוריז שכל אישה חייבת שיהיו לה.

זה לא סוד שבחורף קשה לנו לאזור כוחות לצאת מהבית. הטמפרטורות צונחות, העננים מגיעים ולא תמיד קל למצוא פריטי לבוש משמחים. את ההשראה שלנו ללבוש טרנדי בחורף הישראלי, ששונה במאפייניו מהתקופה הקרה במדינות אחרות, מצאנו באתר של רשת גולברי. במחלקת האביזרים של גולברי איתרנו אקססוריז מעולים שמיהרנו לאמץ, ומוסיפים בדיוק את הטוויסט שרצינו לקבל.

  • תיק קווילט – תיק הוא פריט חובה לכל עונה, ובחורף הקרוב אין ספק שאת חייבת תיק טרנדי במיוחד. תיקי קווילט הפכו לבחירה המובילה שלנו, מכמה סיבות. הם נראים מצוין, מזכירים לנו מעילי חורף ויכולים להכיל את כל הפריטים שחשוב לנו לשאת איתנו לכל מקום.
  • צעיף מחמם – צעיפים הם אקססוריז שמציעים שני יתרונות במוצר אחד. הם יכולים לשדרג כל הופעה בקלות, ובמקביל גם פרקטיים ומחממים. תוכלי להיצמד לקלאסי או להעז לבחור בצבע בולט.  
  • כובע צמר רחב שוליים – נעימים, מחממים ושומרים על השיער, אז שאנחנו נסרב? בחירת אקססוריז לחורף לא יכולה להתעלם מכובעי צמר, ודגמים בסגנון הזה הם בחירה מצוינת שמעניקה פרשנות אלגנטית למי שלא מעוניינת במראה הספורטיבי של כובעי גרב. 
  • בקבוק לשתייה חמה – בקבוקים רב פעמיים הפכו לפריטי אקססוריז לכל דבר. בייחוד שהם לא רק ידידותיים לסביבה אלא גם מגיעים במבחר צבעים ועיצובים שכיף להסתכל עליהם. 
  • שרשרת חוליות – שרשראות בעלות חוליות ממשיכות להישאר אופנתיות וללוות אותנו גם בחודשים הקרובים. הן מתאימות למגוון רחב של פריטי לבוש, ויכולים להיראות מעולה גם עם צווארון גולף.