מכנסיים

כיצד להתאים את המכנסיים למבנה גופך?

אין ספק שהבחירה הכי מכריעה של היום היא מה ללבוש.

את קמה בבוקר, פותחת את הארון, מעיפה מבט אל החלון לבדוק את מזג האוויר ושולפת פריטי לבוש לפי המצב-רוח. למרות שמצב הרוח ומזג האוויר הם פרמטרים חשובים בבחירת בגדים, מה שמכריע בסופו של דבר זה איך הבגדים יראו עליך, יחמיאו לך ובעיקר כיצד הם יתאימו למבנה גופך. כאשר הפריט אותו הכי קשה להתאים למבנה הגוף הם כמובן המכנסיים. כמה טיפים שיקלו עלייך להתאימם:

בעלות מבנה גוף צר וגבעולי

הבנות אשר ניחנו בגוף גבעולי וצר, יכולות לכאורה ללבוש כל מה שדוגמנית יכולה ללבוש, אך עליהן להימנע משתי טעויות קריטיות: ראשית, לא כדאי ללבוש מכנס המתרחב ברגליים (מכונה "פדלופון", למי שזוכרת), שכן הרגליים הרחבות ידגישו את היותן צרות במותניים וחסרות קימורים. שנית, גזרה גבוהה מאוד לא תתאים לבעלות מבנה גוף צר, שכן היא תאריך אותן עוד יותר ותגרום לפלג הגוף העליון להיות קצר עד בלתי נראה. יש לקחת בחשבון גם את הגובה, במידה והבנות במבנה גוף זה נמוכות מכנסי סקיני הם מאריכים את הרגלים ויוצרים אפקט שאותה אחת יותר גבוה.

בעלות מבנה גוף "תפוחי"

בעלות מבנה גוף המכונה "תפוח" הן בנות שמרכז השומן שלהן הוא בבטן, זהו מבנה גוף המזכיר תפוח ולפיכך הגיע השם. מבנה גוף התפוח מתאפיין בעגן רחב ורגליים וכתפיים צרות. למבנה גוף כזה יותר קשה להתאים מכנס שכן עלול להיווצר פער בין המידה בהיקף המותניים היכן שהמכנסיים נסגרות לביות המידה ברגליים עצמן. לבעלות מבנה גוף זה יתאימו במיוחד מכנסיים רחבות (במידת רוחב זהה לכל אורך הגוף), מה שיטשטש את המבנה התפוחי ויוריד את הפוקוס מהבטן. בנוסף, הצבעים הבהירים יחמיאו למכנסיים שכן הם ייתנו אשליה של הרחבת חלק הגוף התחתון וכך ייווצר איזון בין שני החלקים. בנוסף גם מכנסיים גבוהות יתאימו למבנה גוף זה המכנסיים יחברו בין החלק העליון של הגוף לחלקו התחתון ויצרו המשכיות של הגוף.

בעלות מבנה קצר ונמוך

אם אתן נמוכות ובעלות רגליים קצרות, אתן בטח מחפשות דרכים רבות על מנת לגרום למבנה גופן להראות צר וגבעולי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא בעזרת לבישת מכנסיים צמודים שצרים ברגליים ("סקיני") ובכך לגרום לרגליים להראות צרות וארוכות יותר. דרך נוספת וטובה לא פחות היא על ידי לבישת מכנסיים בגזרה גבוהה, שיגרמו לכן להרגיש קטנות ורזות ולגוף כולו להראות קליל וצעיר. ביחד עם עקבים שיתנו לכן גובה נוסף, וביצעתן את המשימה בהצלחה.

התאמת הנעליים למכנסיים

חשוב מאוד להתאים את הנעל למכנס אשר תיצור שיק אופנתי מיוחד בשבילכן. לדגומא בימי החורף יש לוודא שהמכנס מתאים לנעל במידה ובחרנו לנעול מגפיים עדיף ללבוש מכנסיים צמודים כך שהמכנס ייכנס לתוך הנעל ללא בעיות. בתקופת הסתיו או האביב שנבחר לנעול סניקרס ישנן שתי אפשרויות האחת לבחור מכנס סקיני ולקפל אותו מעט לשם יצירת מרחק בין הנעל למכנס או לבחור מכנס שהוא קצת יותר רחב בקרסוליים אך עדיין לא מסתיר את הנעל.