טיפים

כך תשיגי לוק מושלם לקיץ 2021

שובו של הקיץ משמח את כולנו, אבל כדי להגיע אליו מוכנה ישנם כמה פריטים שכל אחת מאיתנו זקוקה להן. איך להשיג לוק מנצח שלא חורג מהתקציב? אלה הטיפים שיעזרו לך בנושא

דוגמנית אישה עם טרנינג צהוב
כך ניתן להשיג לוק מנצח גם ללא חריגה מהתקציב

השמש שבה, הימים מתארכים וזה בדיוק הרגע להתארגן על כל מה שחדש בגזרת ארון הקיץ. אחרי שבשנה שעברה העברנו את רוב הקיץ תחת מגבלות, הגיוני שנצטרך להתחדש כדי להרגיש בשיאנו בחודשים הקרובים. אבל איך עושים את זה בלי להגזים? די פשוט.

צרי בסיס שאפשר לשחק איתו – בסופו של דבר, רובנו חוזרות פעם אחר פעם לאותם הלוקים, גם אם הארון שלנו עמוס בפריטים. זה יכול להתבטא בגוונים מסוימים, בסגנון לבוש או בבדים שאנחנו לא מצליחות לסרב להם. כך שהדבר החכם ביותר הוא לרכוש מספר פריטים שיהוו בסיס, ושניתן יהיה לשלב ביניהם ולסגנן אותם. 

אם למשל את אוהבת גינסים קצרים, רכשי לעצמך מספר גינסים שתוכלי להקנות להם מראה שונה לגמרי בעזרת חולצות שונות, נעליים מגוונות או חגורות. גינסים קצרים יכולים ללוות אותך לסידורים, למפגשים עם חברות וגם לארוחת ערב במסעדה, הכול תלוי בתוספות שתצמידי אליהם. 

תקני חכם – כדי ליהנות ממגוון שלא יתבטא בהוצאות מוגזמות בסוף החודש, אל תוותרי על קניות חכמות. אם גינסים קצרים הם אכן מה שאתם מחפשת כרגע, בדקי היכן תוכלי ליהנות מהם במחיר משתלם בלי לוותר על האיכות. ברשת אורבניקה למשל, כבר מוכנים לקיץ עם כמה שחשוב שיהיה לעונה החמה. ובזכות מבצע 2 ב-70 של אורבניקה, תוכלי לקנות 2 גינסים קצרים במחיר סופר משתלם. ואגב, מבצע 2 ב-70 של אורבניקה הוא רק אחד מבין שלל מבצעים שהרשת מציעה, והוא תקף גם באתר: https://www.urbanica-wh.com/

אל תוותרי על הנוחות – מוצאת את עצמך משקיעה בטרנדים שנעלמים אחרי עונה? תשמחי לגלות שבקיץ הקרוב, נוח הוא המושלם החדש. אז אם יש פריטי ביגוד ש"חרשת" עליהם בבית, הגיע הזמן להוציא אותם לסיבוב גם בחוץ. רוצה לרענן? שלבי ישן עם חדש, ושימי דגש על צבעי העונה – צהוב, ורוד בהיר ולבן.

דוגמנית אישה עם שמלת פרחים אדומה
בגדי קיץ ב2021 – בדיוק הרגע להתארגן על כל מה שחדש