שמלות

שמלות ערב מעוצבות מבית אופנה פופולרי

כאשר אתן מתחתנות, או מוזמנות לחתונה של מישהי אחרת, טוב תעשו אם כבר בימים הראשונים שלאחר הידיעה שאתן חלק מהאירוע, תתכננו את שמלת הערב שלכן.

שמלות ערב נראות בגדים תמימים למראה, אך לא כך הן. האימג' המפורסם של שמלת ערב או כלה משולשת שנקראת בשפה המקצועית "שמלה קלאסית", העשויה מבד תחרה בוהק ונראית המון בסרטים מצוירים וטלנובלות מתאימה רק לסגנון מאד מסוים של נשים, בדרך כלל רזות ובגובה ממוצע (לא מאד נמוכות או מאד גבוהות). מכיוון שיש עוד מגוון רחב של גזרות, אתן תהיו זקוקות לעיצוב מדוקדק של שמלת הערב שלכן, החל מבחירת הבדים ועד עיצוב צורני של השמלה, בו ייקבעו חלקים שייוותרו חשוף לצד חלקים מלאים. כמובן שיש לנו גם שמלות ערב צנועות, בהן אין בכלל חלקים חשופים.

בחירת שמלות ערב לחתונה באופן ראשוני

הבחירה הראשונית צריכה להתבסס על צורה מועדפת, ואם אין לכן כלל רעיונות, ניתן לבחור שמלות ערב מקטלוג המוצרים שלנו. אל תדאגו, זה לא סוף פסוק: אם אהבתן רק את הצורה, ולא את הדרך בה שולבו הבדים או גווני הצבע, ניתן להשאיר צורה זו על כנה ולהמשיך לעצב על פי הדרך שאתן סבורות שהיא נכונה. כאשר תפנו אלינו ותביעו זאת, פשוט נמליץ על שמלות ערב לחתונה מאותה צורה, עם סגנון בדים שונה. לדוגמה, אם את מאד אוהבת שמלת וינטייג' למידות גדולות, אך מעדיפה בד עדין על תחרה, נוכל למצוא לך שמלה באותה צורה, המבוססת על הבד העדין.

ייעוד השמלה על פי מטרתה

היינו אומרים כי יש 3 סוגים של שמלות. הראשונה היא שמלת כלה, וברור שהיא צריכה להיות הכי יפה, הכי מדוגמת ובעלת סטנדרטים מיוחדים. אבל גם בקרב האורחות יש עוד 2 סגנונות של שמלה. אם את אורחת מרכזית באירוע, מתכוונת לשמש כמי שתשתתף השתתפות פעילה בטקס החופה, או שתהיה דמות מרכזית בערב, השמלה שתזדקקי לה תהיה שונה מזו של אורחת משנית שבקושי מכירה את הכלה, ומגיעה בעיקר לביקור נימוסין. השמלה של אורחת פעילה צריכה להיות בעלת נוכחות. לכן, אם שמלות ערב לחתונה נדרשות בגין כך שאתן מוזמנות כאורחות מרכזיות וחשובות, אנו סבורים יש להתייחס לבחירתן כמעט כמו לשמלות כלה.

בחירת השמלה בהתאם לגזרה שלך

שמלות ערב מגיעות במגוון עיצובים גזרות וצבעים, כדי לדעת מה השמלה הכי מתאימה לך תצטרכי להבין איזה שמלה הכי מחמיאה לך. אם בעבר רכשת שמלות ואת יודעת את הגזרה שלך תוכלי פשוט לחפש שמלה באינטרנט לפי המידות שלך והגזרה שלך. אם את לא יודעת מה הכי מחמיאה לך תוכלי ללכת לקניון הקרוב אלייך ולהתחיל למדוד את המלות ולראות על הגוף שלך איזה שמלה הכי מחמיאה לך. טיפ שלנו אל תשללי שמלה על קולב,יש סיכוי שכאשר היא תהיי על הגוף שלך היא תראה אחרת לגמרי.